Продовжуються роботи на флагмані президентської програми «Велике будівництво» — автотранспортній магістралі через річку Дніпро в м. Запоріжжя.
Так, на вантовому мосту виконано монтаж шести секцій прогонової будови плавучим краном LK-800 “Захарій”. Проведено зварювання восьми стиків між секціями. Виконані роботи з монтажу плит тротуарів. Виконується монтаж опалубки на пілоні краном TEREX та влаштування арматурного каркасу пілону. Забетонована друга захватка пілону (перша та друга нога). Ведуться роботи з влаштування тимчасових опор МО-1н, МО-4н.
На балковому мосту на споруді № 4н закінчені роботи по поздовжньому насуванню прогонової будови споруди довжиною 405м та вагою понад 3400т на постійні опори. Виконуються роботи з опускання прогонової будови на опорні частини. На споруді №5н виконані роботи з монтажу та заварювання блоків прогонової будови (всього змонтовано 34 монтажних блоки коробчастої балки прогонової будови). Виконані роботи з бетонування VІІ захватки (довжина 42,0м) плити проїзної частини. Виконуються роботи з армування VIІІ та ІХ захватки плити проїзної частини. Виконуються роботи з встановлення анкерів на тротуарах під бар’єрну огорожу.
На інших спорудах також тривають ремонтні роботи: виконано монтаж залізобетонних балок (30шт) та їх омонолічування, виконані ремонтні роботи на плиті проїзду прогонової будови, виконані роботи з нанесення гідроізоляції на тротуарі споруди, виконуються роботи з монтажу перил та бордюрного каменю.
Запорізький міст – це магістраль безперервного руху протяжністю понад 9 км, що складається з 6 транспортних розв’язок, в складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласових мости (балковий і вантовий) з окремими спорудами під кожний напрямок руху.
До кінця року заплановано відкриття першого проїзду вантовим мостом.