Шановні мешканці Андріївської селищної ради долучайтесь до оновлення Реєстру територіальної громади !
Реєстр територіальної громади відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби — це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією для забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.
Мешканці, дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги, такі як: нарахування субсидій, отримання матеріальної допомоги тощо.
Необхідний перелік документів:
- паспорт громадянина України;
- документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
- свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
- свідоцтво про шлюб (за наявності);
- правовстановлюючі документи на житло;
- будинкова книга (за наявності);
- документ, що посвідчує особу представника;
- документ, що підтверджує повноваження особи діяти як представник.
Для оновлення даних необхідно звернутись до спеціалістів, які відповідальні за роботу в Реєстрі територіальної громади за адресами:
- адміністративна будівля Андріївської селищної ради (загальний відділ - І поверх) : с-ще Андріївка, вул. Праці, буд.31;
- адміністративна будівля Долинського старостату : с. Долинське , вул. Центральна , буд.47;
- адміністративна будівля Дмитрівського старостату : с. Дмитрівка, просп.Труда,буд.3
Додаткова інформація за телефоном:
- (06153) 91-4-01.