ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ

Дата: 12.01.2021 16:51
Кількість переглядів: 152

Відповідно до вимог статей 1, 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» для забезпечення постачання електричної енергії споживачам постачальник універсальних послуг здійснює купівлю-продаж електричної енергії  на ринку електричної енергії за вільними цінами.

             Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії Споживачу,   Постачальник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії  Споживачем.

                Систематичне порушення термінів оплати за спожиту електричну енергію споживачами, ставить під загрозу виконання обов’язку постачальника щодо закупівлі електричної енергії, у кількості необхідній для забезпечення попиту споживачів ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», в тому числі тих, які сумлінно сплачують вартість спожитої  електричної енергії.

                Виконавчий комітет селищної ради рекомендує направити всі зусилля на погашення заборгованості, яка обліковується на особових рахунках на сьогоднішній день, а також призведе до підвищення платіжної дисципліни в майбутньому.

                До уваги споживачів:

1) відповідно до п. 4.12 ПРРЕЕ плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.

2) відповідно до п.4.24 ПРРЕЕ, у разі виникнення у споживача заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію сторони за взаємною згодою укладаються договір щодо реструктуризації заборгованості та оформлюють графік погашення заборгованості, який є додатком до договору.

3) у  разі застосування з боку ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» заходів по стягненню заборгованості у судовому порядку споживачами будуть понесені додаткові витрати:

згідно умов Договору про постачання електричної енергії Постачальник має право нарахувати пеню, 3 %           річних, інфляційні втрати, а також судовий збір в розмірі від 200, 00 грн до 2100,00 грн.

4) для отримання консультацій по врегулюванню заборгованості побутові споживачі можуть звернутися по телефонам:

Vodafone (050) 033 18 64; (050) 457 06 81;

Київстар (067) 611 78 45;

Life (063) 840 09 07; (063) 840 06 76 – (вайбер для повідомлень).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь